4,815 بازدید تاریخ انتشار:14 دسامبر 2014

رسانه ای مستقل دارید!
امروزه در سازمان ها نیاز به شناخت و درک متقابل برای ایجاد رابطه بهینه و توسعه تفاهم با دیگر نهادها و عموم مردم به عنوان یک اصل اساسی پذیرفته شده است. این فرآیند که به منظور تسهیل حرکت در مسیر نیل به اهداف سازمانی شکل می گیرد، روابط عمومی نام گرفته است. روابط عمومی با شناسایی امکانات و شرایط محیط بیرون سازمان و پیوند دادن آن ها با شرایط درونی، می تواند اجرای فرامین و پیگیری اهداف سازمان را آسان تر نموده و ارتباط تأثیرگذاری با جامعه برقرار نماید. روابط‏ عمومی هوشمند با استفاده از تکنولوژی های روز ارتباطی فضای حاکم بر محیط درون سازمانی را مدیریت می کند و جریان اندیشه سازی و تصمیم گیری های اجتماعی را در جهت اهداف و منافع سازمان تحت تأثیر قرار می دهد. یکی از ابزارهای کارآمد ارتباطی که می تواند به عنوان رسانه مستقل و با نفوذ هر سازمان به کار گرفته شود سامانه پیام کوتاه است.
تکنیک های به کار گیری رسانه پیام کوتاه در روابط عمومی سازمان ها از سوی ایران اس ام اس پنل به شرح ذیل ارائه می شود :
۱- انتشار اخبار سازمان
بازدید استاندار محترم و هیئت همراه از سازمان، فردا ساعت ۹صبح. حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه موجب امتنان است.
۲- دریافت پیشنهادات، انتقادات و گزارش های مردمی
۳- فراخوان مراسم و همایش های علمی فرهنگی
۴- افکارسنجی پیامکی با جامعه آماری روشن و قابل استناد
نظر شما درباره نحوه پاسخگویی کارکنان سازمان چیست؟    ۱- خیلی خوب     ۲- خوب     ۳- متوسط     ۴- ضعیف
۵- ارسال پیام تبریک و تهنیت مناسبت ها
۶- ارسال پیام انگیزشی به کارکنان
۷- ارسال پیام های تربیتی به خانواده های کارکنان

 

بارکد و لینک کوتاه این مطلب

QR: کاربرد سامانه پیام کوتاه برای روابط عمومی ها

با نرم افزار مخصوص گوشی یا تبلت خود بارکد را اسکن کنید

با این کار شما براحتی به این مطلب دسترسی پیدا خواهید کرد.

http://shatelpayamak.ir/?p=365

میتوانید با لینک کوتاه مقابل نیز دسترسی پیدا کنید

ارسال دیدگاه

شرایط ارسال دیدگاه برای کاربران غیرعضو شاتل پیامک




نماد اطمینان