945 بازدید تاریخ انتشار:17 دسامبر 2017

آیا می دانید به طور متوسط هر پیامک، چهار دقیقه پس از دریافت خوانده می شود و این نرخ بالایی برای تبدیل مخاطب به مشتری می باشد؟!

گاماپیامک به منظور افزایش این نرخ در بازاریابی شما و جذب مشتریان بیشتر برای کسب و کارتان، ترفندهای پیامکی را در سری های چندگانه در وب سایت خود ارائه می دهد و امیدوارست این ترفندها مفید واقع گردد.

در ارسال پیامک به مخاطبین خود ویژگی های زیر را برای پیامک در نظر بگیرید:

۱- مفید و مختصر بودن:

  • در تبلیغات پیامکی، پیامک کوچکتر بیشتر مورد توجه است.
  • اگر پیامک شما ۱۰۰ کاراکتر است تلاش کنید آن را کوتاهتر کرده و نهایتاً به یک پیامک تبدیل کنید.
  • شما باید توجه مشتری خود را در کمترین زمان ممکن جلب نمایید. چرا که مشتری باید در یک نگاه بفهمد شما چه می گویید نه با خواندن یک داستان طولانی. مشتریان شما نیز افرادی پرمشغله هستند و مفید مختصر بودن پیامک ها یک ویژگی مثبت از نظر آن ها به حساب می آید.

مثال:

پیامک طولانی: “این که نیازهای شما به طور مشخص برآورده شود بسیار کاربرپسندارنه بوده بنابراین استفاده از محصولات ما را بسیار راحت تر می کند …”

پیامک مفید مختصر: “بسیار راحت تر است که…”

پیامک طولانی: “ما از کیفیت محصولات مطمئن بوده و برای اطمینان از کسب رضایت شما، اگر به هر دلیلی کالا موردنظر شما نبود، طی هفت روز پول شما را پس می دهیم …”

پیامک مفید مختصر: “با ۷ روز ضمانت برگرداندن پول شما … “

۲- چه نفعی برای من دارد؟

  • آنچه بیش از همه برای مخاطبین مهم است اینست که “چه نفعی برای من دارد؟ “و یا به عبارت بهتر “به چه درد من می خورد؟”
  • به جای اینکه به مخاطبین بگویید چه چیزهایی دارید، فقط به آن ها بگویید خدمات شما چه سودی برای آن ها دارد.
  • اندکی تغییر در متن شما باعث ایجاد تغییرات چشمگیری در نتایج تبلیغاتتان می شود.

مثال:

غلط: “به کار بردن مواد غذایی طبیعی و غیر مصنوعی تاثیر بسزایی در سلامتی و کاهش وزن دارد. از این محصولات غذایی مفید استفاده کنید تا تاثیر آن را در دوهفته ببینید… “

صحیح: “در دو هفته ۵ کیلو وزن کم کنید …”

۳- بررسی نتایج پس از هر ارسال:

  • آیا تاکنون اثربخش بودن متن ارسالی خود را بررسی نموده اید؟ اگر تا به حال با ارسال پیامک های تبلیغاتی به نتایج مورد نظر دست نیافته اید، به متن ارسالی خود توجه کرده و آن را بهبود بخشید تا جایی که بهبودی در نتایج خود مشاهده نمایید.
  • بدین ترتیب خواهید دانست چه متن هایی بیشتر نظر مشتریان شما را به خود جلب می کنند.

یک آزمایش ساده: یک متن را با کلمات کلیدی و عبارت های ویژه متفاوت، در بازه های زمانی مختلف به گروه های مجزایی از مخاطبین خود ارسال نموده و پاسخ های دریافتی و تماس های تلفنی حاصل را مشاهده کنید. این کار را آنقدر تکرار کنید تا به نتیجه مطلوب برسید.

  • پس از یافتن مناسبترین متن، آن را به تمامی مخاطبین خود ارسال نمایید البته با در نظر گرفتن توان خود در پاسخگویی به همه آن ها.

۴- پیام های شفاف و واضح

  • معمولاً تمایل دارید مشتریان شما در چه بازه زمانی تماس بگیرند؟ حراج شما تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟ آیا به تماس تلفنی آن ها پاسخ خواهید داد؟
  • با توجه به پرسش های بالا پیامک خود را واضح و بدون ابهام ارسال کنید. همان اصطلاح معروف “کی ، کجا، کِی، چگونه”. مقصود خود را راست و مستقیم بیان کنید.

۵- پاسخگویی به موقع

  • هر پاسخ مثبتی که از سمت مخاطبین خود دریافت می کنید نشانه علاقمندی آن ها به کسب و کار شماست.
  • اگر به علاقمندی مشتریان به موقع پاسخ ندهید، تلاش خود را به هدر داده اید. ” تا تنور داغه نون رو باید چسباند”
  • برای بالابردن سرعت پاسخگویی از سرویس “پاسخگوی خودکار” بهره ببرید.

سری اول ترفندهای پیامکی گاما پیامک را در تبلیغات خود بکار برید و با ارسال نظر راجع به مقدار موفقیت خود در بکارگیری ترفندها، ما و سایرین را از تجربیات خود آگاه نمایید.

بارکد و لینک کوتاه این مطلب

QR: ترفند های پیامکی-سری اول

با نرم افزار مخصوص گوشی یا تبلت خود بارکد را اسکن کنید

با این کار شما براحتی به این مطلب دسترسی پیدا خواهید کرد.

http://shatelpayamak.ir/?p=1308

میتوانید با لینک کوتاه مقابل نیز دسترسی پیدا کنید

ارسال دیدگاه

شرایط ارسال دیدگاه برای کاربران غیرعضو شاتل پیامک




نماد اطمینان